viataverdeviu.ro

luni, 29 aprilie 2013

[Ebook gratuit Dan Luca] Cele mai importante 24 de decizii pe care le ai de luat in viata.

In ultimele 3 saptamani am creat un ebook consistent (68 pagini) cu ceea ce consider a fi cele mai importante 24 de decizii pe care le ai de luat in viata.

Click pe link-ul de mai jos si descarca Ebook-ul:

Iti multumesc pentru interes si lectura placuta!

Dan Luca

P.S. Nu uita sa recomanzi acest ebook si prietenilor tai daca ceea ce ai citit chiar te-a ajutat!

Aceste decizii genereaza rezultate cu atat mai puternice cu cat ai in preajma ta si alti oameni care le adopta in acelasi timp cu tine...

... si ce sentiment placut veti avea la celebrarea impreuna a succesului!

Link-ul direct de unde poti sa descarci Ebook-ul este:

http://5am.ro/ebook-decizii/

PFA. Platile obligatorii si optionale.

Organizarea ca persoana fizica autorizata confera un avantaj celor care doresc sa isi deschida propria afacere.

Procedura de infiintare este relativ simpla si presupune costuri reduse, care se invart in jurul valorii de 300 de lei, iar cheltuielile de administrare sunt si ele mai mici decat in cazul unei societati comerciale.

Persoana fizica autorizata nu are nevoie de contabil, ci isi poate tine singura contabilitatea in partida simpla, si, in plus, trebuie sa depuna un numar redus de declaratii fiscale.

Totusi, pe langa impozitul pe venit de 16% pe care il plateste la stat, o PFA trebuie sa achite si anumite contributii. In timp ce unele sunt optionale, fiecare avand dreptul sa aleaga daca le achita sau nu, exista si contributii obligatorii, care trebuie platite neaparat.

Fondul ONG - 30.000.000 EUR pentru societatea civila din Romania.

Finantarea face parte dintr-un program european de granturi care va dura 3 ani. In Romania este administrat de FDSC.

Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), alaturi de Fundatia pentru Parteneriat (FP) si Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi (CRCR), a lansat un program de finantare pentru ONG-uri. Fondul ONG in Romania face parte dintr-o schema mai larga de finantare, respectiv granturile SEE si norvegiene 2009-2014. Programul dispune de aproximativ 30.000.000 Euro.

Fondul ONG in Romania a fost lansat pe data de 18 aprilie 2013 si este menit sa sprijine dezvoltarea societatii civile. Fondul va urmari finantarea organizatiilor care vizeaza copii si tineri, protectia mediului, combaterea extremismului, rasismului, xenofobiei etc. si promovarea intelegerii multiculturale si sprjinirea populatiei Roma.

De asemenea, o parte din fonduri sunt destinate incurajarii activitatilor de networking si schimbului de experienta intre aplicantii din Romania si entitati din statele donatoare (Regatul Norvegiei, Islanda, Principatul Liechtenstein), pentru a imbunatati cunoasterea, intelegerea reciproca si pentru a-si impartasi rezultatele. In prezent, apelul pentru proiecte de acest gen este deschis. Documentele necesare le puteti gasi aici.

Mecanismul programului
FDSC va organiza apeluri de proiecte la care vor putea participa organizatiile non-guvernamentale. Proiectele participante vor trece prin 3 etape de selectie:

In prima etapa ...

sâmbătă, 27 aprilie 2013

4 lucruri importante pe care trebuie sa le afli inainte de 1 mai

Salut,

Suntem in plina lansare a cursului Revolutia Interioara si pentru ca deja s-au inscris primii 73 de oameni la curs, vreau sa fac o recapitulare.

1. Revolutia Interioara nu e un curs clasic: nu te invata doar exercitii si teorie despre psihologie, ci te invata un mod de viata in acord cu principiile pshihologice pentru o viata implinita emotional, social, relational, financiar si spiritual.

2. Toata lumea care se inscrie la cursul Revolutia Interioara va trece prin transformari personale pentru ca am conceput cursul cu teme de casa pentru tine, teme pe care le-am lucrat chiar noi si le-am gandit ca si cand am fi langa tine.

Timp de 2 luni suntem acolo, langa tine, pentru orice intrebari ai si o sa iti dam raspunsurile pe care le cauti de mult.

3. Principiul de baza in curs este urmatorul: Tot ceea ce e in interiorul tau iti va influenta exteriorul, viata. Asta inseamna ca tot ceea ce altii sau tu poti vedea la tine si la viata ta este doar varful icebergului, iar in spate se ascunde adevarata cauza pe care nimeni nu o vede inca.

O sa inveti sa lucrezi cu cauzele si nu cu efectele, iar pentru asta ai nevoie de mult mai multa informatie psihologica decat ai acum.

4. Perioada de inscrieri dureaza pana in 1 mai, iar pana in acel moment cine se inscrie primeste si un bonus, o carte in format audio gandita de mine si de Pera din care vei invata:
- ce sa faci ca sa iti schimbi mentalitatea care produce saracie si sa iti dezvolti gandirea care produce prosperitate materiala
- ce trebuie facut ca sa scapi de probleme sociale, cum sa faci sa devii placut si sa iti faci usor prieteni si sa devii influent in cercul tau de cunostiinte
- cum sa iti dezvolti increderea in tine chiar daca nu ai pe nimeni care sa te sprijine si sa te incurajeze in directia asta
- ce trebuie sa faci ca sa scapi de singuratate
- cum rezolvi conflictele care risca sa iti distruga fericirea sau au distrus-o deja

Promisiunea acestui curs este ca in 2 luni de zile, in care primesti cate 4 lectii video in fiecare saptamana, plus bonusurile, plus temele si exercitiile practice, plus exercitiile in format mp3 si plus relatia directa cu mine si Pera care iti vom raspunde la intrebari, vei trai pe pielea ta transformarea in cea mai buna varianta a ta.

De ieri pana azi am primit sute de mailuri cu intrebari. Multi mi-au zis ca s-au inscris deja si ca vor sa inceapa cursul mai repede! Altii ca inca nu au reusit sa se inscrie si sa ii mai astept... :)

Am raspuns pe cat posibil personal fiecaruia in parte. Mai am o serie la care trebuie sa raspund, dar nu-i bai. Mai sunt si zile destule ramase.

Orice intrebare ai, nu ezita sa imi dai un email si iti voi raspunde cat de repede.

Inca te poti inscrie la curs pe linkul urmator:

Ne auzim in curand, pentru ca am ceva de discutat cu tine si o sa am nevoie de parerea ta.

Cu drag,
Marius Simion
NLP Mania

joi, 25 aprilie 2013

Bonurile fiscale care contin codul de TVA al beneficiarului se raporteaza in declaratia 394?

Incepand din luna martie, bonurile fiscale de pana la 100 de euro, inclusiv TVA, pot fi utilizate de contribuabili pentru deducerea taxei pe valoarea adaugata, fara sa mai fie necesara si factura fiscala, aceste documente fiind asimilate facturilor simplificate.

Pentru a se putea face deducerea pe baza bonurilor fiscale, bonurile trebuie sa aiba imprimat codul de TVA al beneficiarului.

In aceste conditii, bonurile fiscale trebuie raportate in declaratia 394?

Identificarea temelor prioritare de politici publice in sanatate. Concurs IPP & Ministerul Sanatatii.

Institutul pentru Politici Publice (IPP) în parteneriat cu Ministerul Sănătății premiază viitorii medici practicieni capabili să identifice nevoile acute de politici publice în sistemul sanitar românesc

Institutul pentru Politici Publice (IPP), organizație neguvernamentală din București, lansează o provocare studenților la facultățile de medicină din ţară să identifice teme prioritare de politici publice în domeniul sănătății și să elaboreze un eseu (de aprox. 6 pagini – maxim 10 pagini) reflectând un scenariu preferat de punere în practică a unei politici publice identificate să răspundă unei probleme actuale din sistemul de sănătate românesc.

Concursul se desfăşoară în perioada 15 aprilie și se încheie pe 15 mai a.c, este deschis studenţilor din toată ţara, chiar dacă jurizarea se va face la Bucureşti, la sediul IPP.

Alegerea problemei de politică publică este la latitudinea participanților, dar aceasta va trebui justificată printr-o scurtă descriere.

Fiecare participant la acest concurs este invitat să elaboreze o lucrare care, pe lângă justificarea alegerii problemei identificate (care se poate referi la un anumit segment de populaţie – pacienţi sau la o anumită problemă medicală manifestată în anumite zone ale ţării sau la nivel naţional), se va referi şi la: soluţiile potenţiale pentru rezolvarea cu justificarea variantei preferate, structurile publice responsabile (se va prezenta opinia autorului asupra implicațiilor la nivelul Ministerului/Casei Naționale de Asigurări de Sănătate respectiv asupra structurilor teritoriale din sistem), indicatorii de măsurare a impactului și dimensiunea costurilor (estimative) naţionale sau regionale, după caz, pentru punerea în aplicare a politicii publice selectate.
Eseul cu cel mai coerent plan al unei politici publice (care să demonstreze mai degrabă viziunea autorului în legătură cu succesiunea unor etape de rezolvare şi disponibilitatea de a realiza unor exerciţiu de imaginaţie privind fondurile şi alte resurse necesare decât nivelul cunoştinţelor teoretice în domeniul literaturii privind politicile publice), selectat de o echipă de evaluare formată din experţi provenind atât din mediul neguvernamental cât și din specialişti din sectorul public, va fi premiat cu o sumă reprezentând contravaloarea a 500 euro, respectiv de suport efectiv în continuare din partea Institutului pentru Politici Publice pentru promovarea ideii sub formă de politică publică la nivel guvernamental.

Prin politicile publice selectate studenții vor fi puși în situația de a-și completa cunoștințele teoretice cu informați de natură practică prin care să înțeleagă cum se elaborează și mai ales cum se implementează o politică publică de sănătate în România urmând ca, la finalizare pregătirii universitare, să înţeleagă mai uşor mecanismele decizionale reale, modul de alocare a fondurilor, etc. şi într-un final să se integreze mai uşor în sistemul serviciilor de sănătate. IPP îşi doreşte astfel să încurajeze generaţiile tinere de medici să devină proactive în privinţa mecanismelor disfuncţionale din sistemul sanitar românesc.

De asemenea, cele mai bine structurate 10 eseuri, care vor trebui să demonstreze capacitatea de identificare a problemelor actuale din sistem şi să imagineze soluţii/responsabilităţi realiste de abordare, prin prezentarea structurată şi bazată pe informaţii solide vor fi cuprinse într-un compendiu de eseuri promovat în lunile mai şi iunie a.c. de către IPP atât în mediul on-line la nivelul specialiștilor interesați de reforma în sănătate cât și direct structurilor publice responsabile de această reformă.

Vă așteptăm cu mare interes propunerile ce pot fi depuse depuse prin e-mail la raluca@ipp.ro cât și prin posta/personal la sediul IPP din str. Sevastopol, nr. 13-17, sector 1, București in atentia Ralucai Popovici, Coordonator Programe IPP. Pentru informatii suplimentare va rugam nu ezitati sa ne scrieti la raluca@ipp.ro sau sa ne telefonati la 021 212 31 26.

marți, 23 aprilie 2013

Seminar gratuit cu Dr. Menis Yousry in Bucuresti

Salut,

Cristi sunt.

Nu ti-am mai scris de mult, urma sa reincepem activitatea curand pe tophabits.

Pana atunci insa, vreau sa iti recomand un seminar excelent tinut de dr. Menis Yousry, un expert britanic care reuseste sa produca schimbari majore in viata oamenilor intr-un interval foarte scurt.

Anul trecut o prietena a fost la acest seminar si a fost foarte incantata de el. Apoi am auzit parere foarte bune si de la alti participanti si mi-am zis ca voi participa si eu la urmatoarea editie!

Ei bine, urmatorul seminar gratuit are loc in 7 mai in Bucuresti

Acest seminar iti va oferi posibilitatea:
  • sa cresti increderea in tine
  • sa iti imbunatatesti calitatea vietii tale sa identifici si sa depasesti convingerile limitative
  • sa ai o comunicare pozitiva si buna cu cei dragi, cu prietenii si colegii
  • sa dai drumul lucrurilor nerezolvate din trecut cu compasiune pentru tine si pentru persoanele implicate
  • sa explorezi sentimentele de vina pe care le-ai putea avea si sa schimbi modul in care te simti in legatura cu acele situatii
p.s. Daca esti din Bucuresti, mai ai timp, dar iti recomand sa nu amani. Inscrie-te aici

Diferente intre gazonul artificial si cel natural.

Studiul care confirmă ca nu există diferenţe majore în stilul de joc pe un teren cu gazon artificial şi un teren cu gazon natural de fotbal.
Studiul a fost realizat de Prozone, o firma independenta de consultanta specializata in fotbal de performanţă, acest studiu a fost făcut cu intenţia de a înlătura criticile care pretindeau ca suprafeţa naturala de iarbă oferă mai multa stabilitate de joc pentru meciurile de fotbal de cât gazonul artificial.
Prozone a instalat un sistem de urmărire a jucatororilor de pe doua stadioane - unu la Luzhniki Stadium (gazon artificial FieldTurf) şi celălalt la Khimki Arena (iarbă naturală). Începând cu anul 2006 pe stadionul Luzhniki a fost instalat gazon artificial FieldTurf , iar rezultatele studiului favorizează ideea că gazonul artificial este egal cu gazonul natural atunci când se joaca fotbal. Parametri masurati in studiul Prozone, arata ca diferentele dintre gazonul artificial si cel natural sunt foarte mici: Distanta alergata în timpul meciului: 113.9 km (gazon artificialFieldTurf), faţă de 112.1 km (iarbă naturala), etc.
Studiul Prozone confirmă faptul că suprafaţa artificiala FieldTurf este o replică foarte buna pentru iarba naturala. Acesta fiind unul dintre motivele pentru care nici o altă companie nu are atat de multe certificari FIFA 1 şi 2 Stele precum compania FieldTurf. Tehnologia sistemului FieldTurf oferă un produs care este menit pentru sport şi jocul de fotbal, prin capacitatea de control al vitezei mingei, şi de a reduce leziunile provocate de o suprafata naturala ,ceea ce este necesar atunci când se joacă pe o suprafaţă de clasă mondială.
FieldTurf a schimbat modul în care lumea a perceput jocul de fotbal pe gazon artificial iar viitorul in fotbal este cu gazonul FieldTurf.

vineri, 19 aprilie 2013

Umanizarea brandurilor în Social Media. + trucurile de SMM.

”If connection needs to take place at a human level, then our brands must also become human.”

Una din greșelile pe care brandurile o fac este că nu vorbesc pe limba consumatorilor săi: păstrează un ton rece sau corporate și nu reusesc să stabilească o legătură emoțională cu oamenii.

Mai multe despre asta aflăm de aici.

Trucuri de social media marketing

Schimbările făcute de rețeaua de socializare afectează nu doar utilizatorii, ci și brandurile - care trebuie să își adapteze strategia de Facebook.

Ce schimbări trebuie să avem în vedere de data asta și cum le putem face față aflăm de aici.

Sursa: Agentia Spada

Un dialog prietenesc si informal .. in 13 minute, cu Andy Szekely.

Andy iti ofera aici 2 lucruri:

1. de a te cunoaste mai bine printr-un dialog informal pe care l-a avut recent cu un jurnalist care l-a intrebat vrute si nevrute... ;)

2. cateva tehnici de comunicare:

- cele 2 modalitati cheie de influentare a unui grup (minutul 5.30)

- ce este carisma si care este sinonimul sau (minutul 8.30)

- cum se ''rezolva'' stima de sine scazuta (minutul 11.05)

- limbajul nonverbal al credibilitatii si imprietenirii (minutul 11.40)

duminică, 14 aprilie 2013

Au inceput inscrierile pentru conferinta Brands & Communities 2013. Grow your audience.

Au inceput inscrierile la conferinta Brands & Communities 2013. Grow your audience, un nou eveniment din seria SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketing si comunicare din Romania, ce va avea loc pe 24 si 25 aprilie, in Bucuresti. Aceasta a doua editie este dedicata intelegerii in profunzime a fenomenului comunitatilor, a modului in care acestea se formeaza si in care pot fi folosite de branduri.

Brands & Communities 2013 vine in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum sa abordeze corect subiectul dezvoltarii comunitatilor pentru a creste calitatea audientei brandurilor lor si este structurata in doua zile, de-a lungul carora vor prezenta 26 de profesionisti din domenii relevante de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media.

Principalele subiecte aduse in atentia participantilor la Brands & Communities 2013 sunt:
  • Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri: informare, reputatie, research
  • Comunitatile - de la experimente sociale la strategii coerente
  • Construirea unei comunitati sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existenta
  • Comunitatile digitale: roluri din interiorul lor si canale de comunicare
  • Constructia unei comunitati online in jurul unor interese populare
  • Crearea de continut relevant pentru comunitati
  • Modalitati de monetizare a unei comunitati
  • Sesiune de inspiratie: exemple de influentatori pentru branduri
Prima zi pune accent pe intelegerea comunitatilor in general si a rolului lor in viata brandurilor.

Cea de-a doua zi se concentreaza pe comunitatile digitale, de la mobile la social media, trecand prin exemple locale si internationale.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.

Brands & Communities 2013 este a doua din seria de sapte conferinte SMARK KnowHow de anul acesta.

sâmbătă, 13 aprilie 2013

Dan Puric: Echipa, o intamplare de poveste.

In Vestiar si Business Edu te invita la Conferinta: ECHIPA, o intamplare DE POVESTE, sustinuta de catre Dan Puric, intr-o maniera specific efervescenta. Iti propunem acum sa identificam impreuna conceptului de echipa in intamplari de poveste.

Cand?
25 aprilie 2013, 18:30 - 20:30
1 ora discurs + 1 ora Q&A

Pret: 200 lei / participant

Care este esenta conferintei ECHIPA, o intamplare DE POVESTE ?
Fiecare echipa este o poveste: la care aderi, o susti prin ceea ce faci, o creezi dimpreuna cu cei din jur, o dezvolti conform comportamentelor tale. Rand pe rand. Identificam pe ce drumuri batatorite deja de personaje celebre de poveste mergem fiecare dintre noi.

De ce despre echipa?
Pentru ca Stan Patitu este un scenariu prin care am trecut toti.

In fiecare zi, devenim echipa cu cineva. Si jucam roluri de poveste: la birou sau acasa toti avem de ajuns peste 7 mari si 7 tari. Suntem nevoiti sa fim voinici sau sa imblanzim scorpii. Vedem ursi pacaliti de vulpi, dam peste obiecte fermecate care ne ajuta sa cucerim balaurul cu 7 capete. Adevarul este ca relationarea corecta e ca sarea in bucate. Se poate si fara dar e mai bine cu.

De ce sa participi la conferinta: ECHIPA, o intamplare DE POVESTE?
Pentru ca:
  • Vei identifica conceptul de echipa intr-o noua maniera: una de poveste.
  • Vei intelege ca a comunica corect inseamna a te ingriji de cel din fata ta.
  • Vei avea o nouă perspectivă a ceea ce inseamna sa fii si sa te lasi condus, sa relationezi intr-un mod corect.
  • Deslusim impreuna mecanismele prin care se construieste o echipa performanta.
  • Vei afla ca daca tu nu poti, nici echipa nu poate.
  • Vei stii care sunt comportamentele care construiesc performanta.
  • Vei intelege noi dimensiunile ale relatiilor care se formeaza intr-o echipa.
  • Vei putea sa te auto-evaluezi de data aceasta din perpective de poveste.
  • Vei avea oportunitatea de a relationa cu Dan Puric.
Cui se adreseaza?
Aceasta conferinta se adreseaza tuturor celor care conduc echipe sau interactioneaza in cadrul unei echipe, lucreaza in proiecte interdepartamentale sau au cel putin un sef. Dar mai ales tuturor celor care vor sa devina buni comunicatori sau mai buni decat sunt deja.

Persoana contact Clementina Anghelache | clementina.anghelache@ businessedu.ro | 0753 777 555

Programarea online la RAR ..

poate fi efectuata sau anulata prin intermediul proiectului Call Center National.

Sunt necesare 3 etape pt. a obţine o programare online:
1. completarea formularului cu datele despre vehicul şi despre dvs.
2. posibilitatea alegerii zilei şi orei preferate
3. obţinerea numărului de programare

Ziua preferată o alegeţi dintr-un interval de până la 30 de zile calendaristice începând cu ziua curentă.

Vă rugăm să introduceţi cu atenţie datele solicitate, deoarece orice eroare la completare va face ca programarea să nu fie luată în considerare atunci când vă veţi prezenta la Registrul Auto Român pentru efectuarea activităţii.

Programarea este efectuată cu succes atunci când obţineţi numărul de programare, care apare pe ultima pagină, împreună cu data şi intervalul orar programat.

Notaţi cu grijă numărul programării, deoarece după el veţi fi regăsiţi la data când vă veţi prezenta pentru efectuarea activităţii. În lipsa acestui număr activitatea pentru care v-aţi prezentat nu se va efectua.

Pentru programari online click aici

Lista persoanelor asigurate la sanatate in 2013, fara sa plateasca contributii la stat.

Afla acum lista completa a persoanelor care se considera asigurate in sistemul de sanatate prin speta Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.

Actul normativ reglementeaza categoriile de persoane care beneficiaza de asigurare de sanatate, fara a datora contributii la Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate (FNAUSS).

PR Academy, prima platforma de cursuri de comunicare si relatii publice ...

va fi lansata pe 26 aprilie in cadrul celui mai mare eveniment de relatii publice din Romania, PR Forum.

PR Academy cuprinde o serie de cursuri ce se vor desfasura pe parcursul intregului an si vine in intampinarea unei nevoi neacoperite pe piata locala: training-uri de comunicare interactive si actuale.

Workshop-ul Effective Internal Communication Planning se va desfasura in prima parte a zilei, unde vor fi prezentate cele mai bune practici in construirea strategiilor de comunicare interna.

Cursul Social Media for Public Relations va oferi participantilor ocazia sa afla cat de creativ poate fi un brand in Social Media.

In a doua parte a zilei, workshop-ul Crisis Communication Today va prezenta cele mai eficiente tehnici pentru realizarea unui plan de criza.

Creativity in PR va oferi cele mai proaspete idei pentru realizarea campaniilor de PR, care intrec concurenta, sunt memorabile si ating cele mai bune rezultate.

Ajuns la cea de-a VII a editie, PR Forum 2013 este un evenimet complex, ce cuprinde doua zile de conferinte, seminarii intensive, workshop-uri interactive si o gala de premiere a celor mai buni specialisti din industrie.

Astfel, ziua de 25 aprilie cupinde doua conferinte avansate, trei sectiuni interactive care vor aborda tendintele industriei de PR si prima editie a PR Excellence Awards 2013, gala ce ofera recunoastere celor mai buni profesionisti din domeniul comunicarii.

Pentru mai multe detalii referitoare la eveniment, puteti consulta site-ul evenimentului aici:

Jocurile de tip bingo pot fi difuzate din nou la TV.

Jocurile de tip bingo televizate au fost reintroduse din nou in categoria jocurilor de noroc reglementate, dupa ce in vara anului 2012 au fost interzise.

Acestea sunt reglementate prin OUG 20/2013, publicata in MO 187/03.04.2013.

In plus, conform documentului citat, se va infiinta Oficiul National pentru Jocuri de Noroc, ce va permite:
  • cresterea veniturilor bugetului de stat, in special prin prevenirea si combaterea jocurilor de noroc neautorizate si prin crearea cadrului necesar autorizarii operatorilor de jocuri de noroc on-line;
  • imbunatatirea coordonarii, colaborarii si schimbului de informatii intre institutiile cu competente in domeniu, pentru asigurarea diminuarii potentialei evaziuni fiscale in domeniu.
  • o mai buna coordonare si gestionare a supravegherii si controlului in domeniul jocurilor de noroc.
Citeste mai mult pe AvocatNet.

Workshop-ul gratuit "Sisteme PA si alarmare incendiu" ...

este organizat de catre RomAudioVideo.

Toate institutiile de adresare publica trebuie sa implementeze sisteme certificate EN-54.

Rolul acestui workshop este acela de a te familiariza cu standardele europene, de a-ti explica unde sunt necesare si de a intra in contact cu unul dintre cele mai bune sisteme la momentul actual, VM-3000 de la TOA Electronics.

Sistemele de Adresare Publica si Alarmare Vocala EN-54 sunt utilizate mai ales in:
- centre comerciale
- hoteluri
- institutii de invatamant
- cinematografe si teatre
- cladiri de birouri
- fabrici
- spitale

Standardele EN-54 imbunatatesc comunicarea echipamentelor instalate cu exteriorul - utilizatorii, instalatorii, pompierii si mai ales publicul. De asemenea, EN-54 indica valabilitatea functionarii sistemului in cele mai aprige conditii de operare.

Te asteptam in data de 19 aprilie 2013 la acest workshop gratuit in showroom-ul nostru din Moara Vlasiei, unde vei fi gazduit timp de doua ore de Inginerul Mircea Velicu.

Nu trebuie decat sa completezi un formular de inscriere solicitat prin e-mail la adresa office@audio.ro sau la numarul 0373.550.217.

Asiguratii nu vor mai beneficia de servicii stomatologice gratuite in acest an.

Unele categorii de asigurati, precum tinerii de pana la 18 ani, beneficiarii unor legi speciale sau varstnicii au dreptul la aproximativ 40 de servicii stomatologice gratuite, printre care se numara consultatii, tratamentul cariei simple, extractii sau anestezii.

Cu toate acestea, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti (CASMB) a anuntat, recent, ca in luna aprilie nu s-au alocat fonduri pentru aceasta facilitate, ceea ce inseamna ca medicii stomatologi nu vor mai putea oferi servicii gratuite sau decontate.

vineri, 12 aprilie 2013

a lansat blog-ul lorand.biz și pregăteste o surpriză pentru noi ..

Te salut,

Doar un scurt anunt la sfarsit de saptamana pentru 2 lucruri:

1. Am lansat Blog-ul "lorand.biz"
(http://lorand.biz/de-ce-s-a-nascut-acest-blog/)

Te invit sa-l vezi, sa citesti de ce am facut asta si mai ales, sa imi oferi un feedback.

Am nevoie de feedback-ul tau pentru ca acest blog este in primul rand pentru tine.

Nu e totul gata, mai sunt parti in constructie dar m-am gandit ca e mai bine sa nu am o atitudine perfectionista ci una progresista. :)

2. Al doilea lucru e si mai important...

Pregatesc o surpriza de proportii zilele astea!

Deocamdata este surpriza insa iti spun 2 lucruri:

Este ceva ce nu am mai facut niciodata pana acum.

Este ceva ce va fi foarte util pentru multi multi oameni. Mai ales pentru tine (pentru ca stiu ca vrei sa devii mai performant si afacerea ta sa creasca).

Te rog sa urmaresti mailurile care vor veni de la mine in continuare si sa spui si prietenilor (sa se bucure si ei). :)

Cu prietenie,

Lorand

Cine ai fi tu fara povestea ta?

Ne spunem cate o poveste in fiecare zi. Este vocea interioara.

Povestile noastre se bazeaza pe experiente trecute - la fel si credintele noastre.

Cream adesea limitari in mintile noastre - limitari care de cele mai multe ori, nu au legatura cu realitatea. Povestile noastre "ruleaza" la nesfarsit.

Daca stam putin sa ascultam "vocea", ne vom da seama ca povestea constituie o mare parte din ceea ce credem noi ca suntem si nu facem decat sa ne repetam. Ajungem astfel, ca intr-o mare masura, sa ne identificam cu aceasta poveste.

Pentru ca una din povestile importante pe care ni le spunem, este legata de greutatea noastra, Mariana Popa - trainer specializat in Controlul greutatii, v-a pregatit traducerea unui exercitiu care ne ajuta in programul de eliberarea a kilogramelor in plus, din programul Jessicai Ortner.

Il puteti descarca de aici:
http://eliberareemotionala.ro/Exercitiu_EFT_pentru_stresul_greutatii_in_plus.pdf

Puteti citi AICI intregul articol publicat pe site-ul EliberareEmotionala.ro.

joi, 11 aprilie 2013

Seminarul “Tehnici si strategii de negociere si vanzari“.

Tot ceea ce nu gasesti in carti, cursuri si tratate.

Negocierea, un proces prezent in viata de zi cu zi a fiecaruia dintre noi, fie ca este ea sociala, personala sau profesionala.

Cum poti sa optimizezi rezultatul negocierilor tale, pentru o relatie de lucru cat mai eficienta cu partenerul tau? Cum adaugi permanent cunostinte si resurse proprii, la tot ceea ce stiai si aplicai deja?

Alaturi de acestea, vom discuta si expune subiecte si aplicatii practice referitoare si la cele mai utilizate si eficiente tehnici si strategii de vanzari.

In prezent, si datorita situatiei de criza, departamentele de vanzari din toate companiile, managerii de vanzari si nu numai, din orice domeniu de activitate, sunt intr-o presiune permanenta.

Pentru a afla raspunsuri la toate aceste intrebari, pentru a oferi solutii si idei, va invitam sa participati alaturi de specialistii nostri la Seminarul “Tehnici si strategii de negociere si vanzari“

Evenimentul se desfasoara la Hotel Capital Plaza, Bvd Iancu Hunedoara nr 54, Bucuresti, in data de 18 aprilie 2013, intre orele 10.00 – 17.00, conform agendei prezentate mai jos.

AGENDA :
10.00. Inregistrarea participantilor & welcome coffee
10.30. Cosmin Serbanescu, Presedinte Internal Control Institute, “Procesul de negociere”
12.00. Mihai Ursa, consultant comunicare si relatii publice, “Relatia client - furnizor specializat, intr-o economie in continua schimbare. Casatorie sau concubinaj?”
13.00. – 14.00. Dejun / networking
14.00. Niels Schnecker, expert financiar, analist economic, realizator “Previziunile Zilei” Antena 3
15.00. Valentin Hanga, Sales Management Consultant, “ Vanzare sau influentare ? “

Detalii despre inscrieri aici:

Cheltuielile cu amortizarea autovehiculelor vor fi deduse integral doar daca ..

autoturismele nu costa mai mult de 108.000 de lei.

De la inceputul lunii februarie, cheltuielile cu amortizarea fiscala nu mai sunt deductibile integral pentru autovehiculele achizitionate pe firma.

Prin modificarile aduse Codului fiscal prin OG 8/2013, autovehiculele cu cel mult 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, pot fi amortizate in limita a 1500/lei luna.

Workshop-ul "Cel mai bun TU" din 15 aprilie.

Pe 15 aprilie va avea loc workshop-ul "Cel mai bun TU", continuarea practica a seminarului din 8 aprilie.

Va fi un eveniment practic, in care vom lucra pe problemele fiecaruia si vom afla strategii concrete pentru cum sa va cresteti imaginea de sine si increderea in orice situatie.

Pe scurt, iata ce veti primi:

Cum sa-ti cultivi iubirea pentru a te aprecia la valoarea ta adevarata
- cum sa controlezi vocea criticului interior
- cum sa accesezi iubirea din interiorul tau printr-un exercitiu care poate fi aplicat în orice moment

Cum sa iti direcţionezi modul de gandire pentru a produce rezultatele pe care le doreşti
- convingerile particulare pentru fiecare situatie si cum le putem schimba
- planul pentru crearea celui mai bun TU, exact asa cum iti doresti
- inradacinarea noilor convingeri despre potentialul nostru nelimitat

Cum sa creezi incredere sustenabila in propriile forte
- cum sa descoperi ca ai deja incredere in tine
- schimbarea gandurilor negative cu ajutorului unui simplu gest
- intrebarea care poate schimba orice conflict cu 180 grade

- Instalarea obiceiurilor pentru a crea schimbari de durata
- O provocare-tema care te va ajuta sa influentezi in bine oamenii apropiati din viata ta
- Crearea unui viitor irezistibil folosind succesele din trecutul tau

Va puteti inscrie aici

Iata ce au zis cei care au fost la workshop:

"S-a lucrat concret pe problemele fiecaruia, fara generalizari teoretice"

"Ne-a ajutat sa ne definim mai bine ce vrem sa fim si sa ne concentram pe esential"

"Aplic cam tot ce am priceput de la workshopul tau in viata de zi cu zi, cu sotul, copilul, prietenii, colegii de serviciu, partenerii de afaceri"

Mai multe amanunte si inscriere aici:
http://www.obiceiurilemaiestriei.ro/evenimente/workshop-cel-mai-bun-tu/

Firmele pot fi incluse din oficiu in lista celor care aplica sistemul TVA la incasare.

Toate firmele care aplica sistemul TVA la incasare sunt inscrise intr-un registru public, afisat pe site-ul Fiscului.

Contribuabilii care nu depun formularele necesare pentru inscrierea in acest Registru, desi trebuie sa aplice noul sistem de TVA, vor fi inregistrate din oficiu, ANAF publicand miercuri procedura aplicabila in aceste cazuri.

Atentie! Va reamintim ca sunt scutiti de aplicarea TVA la incasare contribuabilii:
  • stabiliti in Romania care fac parte dintr-un grup fiscal unic;
  • nestabiliti in Romania care sunt inregistrati in scopuri de TVA direct sau prin reprezentant fiscal;
  • care au sediul activitatii economice in afara Romaniei, dar sunt stabiliti in Romania prin sediu fix.

Mersul. By Alin Popescu.

Hipocrate susţinea că mersul este cel mai bun medicament pentru om. Pe lângă acest rol important în menţinerea sănătăţii pe termen lung, trebuie să menţionăm un beneficiu evident al mersului, cu implicaţii imediate: prin intermediul lui de neplasăm dintr-un punct în altul.

În spirit didactic, putem împărţi ciclul de mers în două faze principale: sprijinul şibalansul. Sprijinul este perioada când piciorul e în contact cu solul şi reprezintă 60% din ciclul de mers, balansul reprezentând restul de 40%. Aceste două faze ...

miercuri, 10 aprilie 2013

3 ecursuri, 14 zile gratuite de test, ultimele zile pentru inscrieri !

Alaltaieri Dan Luca a deschis inscrierile pentru cele mai bune 3 ecursuri pe care le-a creat pana acum.

Le poti testa gratuit timp de 14 zile si apoi te decizi daca vrei sa achizitionezi tot ecursul de 5 saptamani.

Singura rugaminte este sa te inscrii doar la 1 dintre cele 3 ecursuri. Motivul pentru care Dan iti cere acest lucru este ca "daca incerci sa inveti 3 lucruri in acelasi timp, ajungi sa nu inveti niciunul".

Inscrie-te chiar acum cu un click pe link-urile de mai jos:

Ecurs Organizare si Disciplina:
http://5am.ro/organizare/

Ecurs Planificarea Strategica a Vietii:
http://5am.ro/planificare/

Ecurs Stima de Sine:
http://5am.ro/stima/

Dupa ce ti-ai ales ecursul si te-ai inscris, vei incepe sa primesti lectiile propriu-zise de luni, 15 aprilie.

Dan iti sugereaza sa te inscrii cat mai repede, intrucat oferta este deschisa doar pentru cateva zile.

Update Azi, joi, la ora 23:59, Dan va inchide inscrierile, profita de timpul ramas disponibil!

Legea care obliga firmele sa isi achite facturile intr-un termen de maxim 30 de zile ...

daca nu stabilesc altfel cu partenerii lor de afaceri, s-a aplicat de vineri 05 aprilie 2013, cand actul normativ a intrat in vigoare.

Legea 72/2013 privind masurile pentru combaterea intarzierii in executarea obligatiilor de plata a unor sume de bani rezultand din contracte incheiate intre profesionisti si intre acestia si autoritati contractante a fost publicata in MO 182/02.04.2013.

Legea instituie un termen de plata maximal si pentru autoritatile publice care contracteaza bunuri sau servicii din mediul privat.

In plus, noua reglementare introduce si o despagubire minima de 40 de euro, la care creditorul are dreptul automat, din prima zi de intarziere la plata.

marți, 9 aprilie 2013

Demonstratie pe scena despre salut (video). By Andy Szekely ...

Salut,

Am pentru tine un videoclip de 3 minute din conferinta Serile AS de anul trecut despre salut.

Este momentul in care demonstrez pe scena impreuna cu un participant (Cosmin) cele 3 forme de salut...

Mai exact, cum sa ''dai noroc'' fara sa generezi la interlocutor interpretari gresite.

Acest moment din conferinta a starnit multe intrebari si pentru ca nu aveam timpul necesar sa raspund la toate, m-am ''revansat'' dupa...

Adica, am conceput un raport special despre strangerea de mana in intalniri, pe care l-am trimis participantilor la serile AS.

Acum iti trimit si tie acelasi material pdf. Iti sugerez sa il citesti DUPA ce vezi filmuletul, pentru ca e mai relevant asa.

Despre salut (pdf)

Inspiratie,
Andy

Pentru redobandirea sanatatii!

Buna tuturor,

Am observat in ultima vreme, cum episoadele de raceala pe care le incerc sunt din ce in ce mai rare si in orice caz, nu atat de intense ca in trecut - vindecarea are loc in cateva zile si de cele mai multe ori, simptomele nu sunt din cele mai suparatoare.

Intelegerea mea este ca munca energetica reprezinta un instrument puternic de vindecare si dupa cum cele mai bune recomandari vin din partea celor care au incercat respectivele remedii pe propria piele, incarc pe site inregistrarea unui exercitiu care va poate ajuta, asa cum ma ajuta pe mine in aceste zile.

Desi exercitiul a pornit de la nevoia de crestere a puterii de vindecare in cazul racelii, felul in care l-am alcatuit se potriveste aplicarii pentru afectiuni diverse asa ca personalizati-l dupa nevoie si folositi-l cu incredere; gasiti inregistrarea audio aici: http://eliberareemotionala.ro/Exercitiu_EFT_pentru_redobandirea_sanatatii.mp3 si scriptul, aici: http://eliberareemotionala.ro/Exercitiu_EFT_pentru_redobandirea_sanatatii.pdf

Sper ca vocea usor nazalizata din inregistrare (cel putin, asta e comentariul fiicei mele) sa va conecteze la disconfortul pe care vreti sa-l eliminati - nu sa va creeze unul suplimentar :)

Lasand gluma la o parte, nu uitati ca inaintea exercitiilor, sa va evaluati starea de disconfort pe o scara de la 1 la 10 (1 insemnand ca acesta este redus si 10 - intens) pentru ca imediat dupa exercitiu, sa observati cu usurinta cum s-a diminuat. Pentru eliminarea totala a simptomelor neplacute, repetati cateva runde, pana cand intensitatea ajunge la zero.

In cazul in care nu va amintiti punctele energetice pe care le stimulam in exercitiile noastre, ele sunt mentionate in inregistrare dar se pot vizualiza si in schema incarcata pe site:
http://eliberareemotionala.ro/resurse-gratuite/ (prima pozitie).

Multa sanatate si s-auzim numai de bine!
Liliana

Informatiile prezentate pe site-ul http://eliberareemotionala.ro nu sunt menite sa inlocuiasca relatia Dvs. cu un cadru medical calificat si nu sunt facute publice ca sfaturi medicale. Aceasta informare este conceputa ca un schimb de cunostinte. Va incurajez sa luati deciziile potrivite de ingrijire a sanatatii Dvs, pe baza propriilor cercetari si colectarii informatiilor in parteneriat cu un profesionist calificat in ingrijirea medicala.

luni, 8 aprilie 2013

si PFA beneficiaza de regimul derogatoriu de declarare la Fisc, incepand de vineri 5 aprilie 2013 ..

Societatile comerciale care isi suspenda activitatea economica au la dispozitie posibilitatea ca, pe perioada de inactivitate, sa nu mai depuna la autoritatile fiscale declaratiile pentru impozitele, taxele si contributiile pe care le datoreaza bugetului de stat.

Aceasta facilitate a fost extinsa si in cazul persoanelor fizice autorizate care si-au suspendat activitatea economica, potrivit Ordinului ANAF 342/2013, publicat in MO 194/05.04.2013.

Astfel, PFA care isi suspenda temporar activitatea si vor sa nu mai depuna declaratii fiscale pe perioada suspendarii trebuie sa solicite acest lucru Fiscului prin depunerea unei cereri la organul fiscal in a carei evidenta fiscala acestia sunt inregistrati ca platitori de impozite, taxe si contributii.

Totodata, PFA trebuie sa depuna si ”dovada inscrierii inactivitatii temporare la registrul comertului sau la organizatiile profesionale care au eliberat documentele de functionare in baza carora persoanele respective isi desfasoara activitatea, dupa caz”.

vineri, 5 aprilie 2013

Ce solutii legale ai la indemana, daca vrei sa iesi dintr-un contract pagubitor.

Respectarea intelegerii cu partenerii comerciali, oricare ar fi forma pe care o imbraca acest acord, este una din regulile pe care se bazeaza orice economie functionala.

Aceasta regula se traduce in plan juridic prin forta obligatorie a contractului - o data ce si-a dat acordul, partea unui contract are o obligatie juridica sa-si indeplineasca obligatiie asumate, si nu doar o simpla obligatie morala.

Desi acest principiu este, fara indoiala, unul din fundamentele unui climat comercial sanatos, exista si situatii exceptionale in care tocmai aplicarea lui in mod rigid poate afecta relatiile comerciale si in care se justifica anumite ajustari ale acestuia.

Citeste articolul scris de Mihai Jelea, Senior Associate, pe AvocatNet

DaAfaceri dă startul proiectului Business Intro – ediția a IX a.

Acesta se va desfășura în perioada 23-27 aprilie, la Casa RAF – Romanian-American Foundation și BiblioLounge – Biblioteca Metropolitană.

Evenimentul va consta într-o serie de workshopuri interactive și un business game.

Proiectul are drept scop inițierea studenților și tinerilor absolvenți ai universităților din România, în domeniul antreprenoriatului, precum și stimularea dorinței de a-și deschide propria afacere. Participanții vor învăța cum să întocmească un plan de afaceri fezabil și vor interacționa cu alți tineri, interesați de antreprenoriat, care pot deveni în viitor parteneri de business.

Structura evenimentului este următoarea:
23.04 – De ce ai nevoie la început de drum
24.04 – Povești de succes din industriile creative
25.04 – Marketing-ul, o unealtă importantă în orice start-up
26.04 – Continuarea sau sfârșitul unei afaceri
27.04 – Business Game – Testează-te înainte de a începe

Cei interesați se vor putea înscrie la proiect pana pe 16 aprilie, completând formularul de aplicare pe www.businessintro.ro.

DaAfaceri este o organizație nonguvernamentală, apolitică și nonprofit din cadrul Academiei de Studii Economice din București, înființată în martie 2003.

Esti provocat la o ultra-plantare!

Daca esti sigur(a) pe tine si dornic(a) de o experienta inedita, te invitam sa te alaturi echipei ViitorPlus la "ultra-plantarea" Padurii Copiilor.

In weekend-ul 13-14 aprilie avem o actiune deosebita de "ultra-plantare" de puieti, in cadrul careia vom planta doua zile consecutiv si vom innopta cu cortul alaturi de padurea in devenire din Poroschia, jud. Teleorman. Va fi mult de plantat, dar si multa distractie!

Mai multe informatii despre cum te inscrii si ce echipament vei avea nevoie pe www.viitorplus.ro/ultraplantarea. Atentie, locurile sunt limitate!

Padurea Copiilor este o campanie a asociatiei ViitorPlus, care isi propune sa planteze cate un puiet pentru fiecare nou-nascut din Romania, pentru ca atunci cand vor creste si copiii nostri vor avea nevoie de aer curat!

©2013 ViitorPlus | www.viitorplus.ro

Targul de cariera Angajatori de TOP. 12 - 13 aprilie.

Editia cu numarul 14 Angajatori de TOP le ofera vizitatorilor oportunitatea de a aplica la 3.200 de pozitii deschise.

Topul domeniilor reprezentate in functie de numarul companiilor prezente la eveniment sunt:
  • IT,
  • FMCG,
  • Audit&Consultanta,
  • Inginerie,
  • BPO,
  • financiar-bancar.
In cele doua zile ale evenimentului sunt asteptati peste 15 000 de candidati, profesionisti cu experienta, dar si studenti si proaspat absolventi care pot aplica atat pentru joburile deschise dar si pentru programele de internship si management trainee oferite de cele peste 90 de companii participante.
 
In cadrul evenimentului de cariera Angajatori de TOP, tinerii vor putea aplica la peste 30 programe de internship & trainee.
 
Totodata, in cadrul targului de cariera Angajatori de TOP, candidatii pot participa la 25 conferinte si workshop-uri unde vor avea oportunitatea de a interactiona cu angajatori precum: Microsoft, IXIA, HP, Genpact, IBM, Oracle, Accenture, Computer Generated Solutions, Philip Morris, 1&1 Internet Development, Procter & Gamble, Romtelecom, JTI, PepsiCo, DB Schenker, ING Asigurari de Viata, BearingPoint, Orange Romania, KPMG, Deloitte, Bitdefender, McDonald's România, Asseco SEE, Ernst&Young, BRD - Groupe Société Générale, Nestlé România.
 
Noutatea evenimentului o reprezinta lansarea editiei vituale in perioada 24 -27 aprilie. Pornind de la editia fizica a evenimentului am creat o platforma online care va oferi vizitatorilor oportunitatea de a interactiuna direct cu reprezentantii companiilor si de a afla mai multe informatii despre joburile pentru care pot aplica. Evenimentul va avea loc la nivel national si le ofera candidatilor din toata tara sansa sa viziteze evenimentul Angajatori de TOP.

Pentru a-si creste sansele de a obtine unul dintre joburile disponibile la Angajatori de TOP, le recomandam candidatiilor sa se informeze despre companiile participante pe www.hipo.ro, sa se inscrie la workshop-uri de cariera si conferintele tematice unde vor primi informatii utile despre dezvoltarea lor profesionala.

Accesul publicului va fi permis vineri 12 aprilie, in intervalul 10:00 – 18:00 si sambata 13 aprilie, in intervalul 10:00 – 17:00, la Sala Palatului, Bucuresti.

Duminica, vino in Parcul IOR sa alergi IN PAS CU PAUL alaturi de alti 100 de alergatori ...

250 de kilometri in 7 zile sub soarele Saharei.

Asa arata cursa - Marathon des Sables - pe care o alearga Paul Dicu intre 7 si 13 aprilie pentru Inima Copiilor!

Ro Club Maraton te invita sa alergi si tu in pas cu el, cat te tin picioarele, duminica, 7 aprilie in parcul IOR (Al.I. Cuza, sector 3)!

Ne intalnim pe aleea de langa lac din dreptul bisericutei de lemn, la ora 9:00.

Anul trecut am fost aproape 98 de alergatori! Ce ziceti? Depasim suta anul asta?

Poti sa alergi 10 kilometri sau doar 100 de metri? Ai un parc in apropiere ...sau doar o pista de atletism? Ti-e mai bine sa alergi pe banda, acasa sau la sala? Esti in Bucuresti, la Londra, la Helsinki sau in Sulina? Incalta-te si hai!

Alearga si tu "in pas cu Paul" intre 7 si 13 aprilie!

Dupa ce-ai facut tura, trimite un mail la paul@inpascupaul.ro (cu nume, varsta, distanta cu care contribui si locul in care ai parcurs-o): la finalul zilei vom pune pe pagina fiecarei etape o lista cu participanti si distanta adunata. (Primim cu bucurie si fotografii sau filme din timpul alergarii, bineinteles.)

ING Asigurari de Viata va rasplati fiecare kilometru din cei adunati intre 7 si 13 aprilie cu o donatie de 2 Euro catre Inima Copiilor.

In total ING Asigurari de Viata pune la bataie 20.000 de Euro, kilometru cu kilometru, 2 Euro cu 2 Euro, haideti sa ii obtinem pe toti!

Mai multe detalii despre proiect pe www.inpascupaul.ro sau pe pagina de facebook https://www.facebook.com/PaulDicuMarathonDesSables

De asemenea, la aceasta la aceasta alergare de grup, va propunem sa mai facem un gest frumos, sustinand campania 1000 de jucarii pentru copiii saraci prin care se aduna jucarii, hainute, rechizite, care vor fi oferite de Paste unor copii sarmani din comuna Sirla, judetul Timis. Daca aveti pe acasa lucruri care va prisosesc, le puteti aduce si le vom preda luni organizatorilor campaniei. De asemenea, daca nu ajungeti la alergare, dar vreti sa contribuiti, gasiti adresa pe siteul lor. Va multumim si va asteptam duminica in Parcul Al.I.Cuza!

Echipa Ro Club Maraton

marți, 2 aprilie 2013

Legea pensiilor a fost modificata. Ce s-a schimbat?

Legea nr. 37/2013 pentru modificarea Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice a fost publicata in MO 131/12.03.2013, cu valabilitate de la 01 aprilie 2013.

Actul normativ aduce cateva schimbari la nivelul stagiului de cotizare a persoanelor incadrate in gradul I sau II de invaliditate. Astfel, pana in prezent, Legea pensiilor stabilea ca persoanele care si-au pierdut capacitatea de munca din cauza unor boli obisnuite sau a unor accidente care nu au legatura cu munca beneficiaza de pensie de invaliditate doar daca au realizat stagiul de cotizare necesar in raport cu varsta.

Citeste mai mult pe AvocatNet.

VIDEO ''te invit la Serile AS''.

Andy Szekely te invita sa participi la evenimentul ''Comunica! Influenteaza ! Convinge ! '' din cadrul turneului Serile AS din aceasta primavara.

Ce obtii ?
  • 4 ore de training intens pe tema de mai sus, in orasul tau sau in zona ta, asezonate cu o ora de interviu cu un specialist invitat.
  • 12 ore de video-interviuri cu 12 romani de TOP despre antreprenoriat, prosperitate, networking, marketing, vanzari, persuasiune, public speaking.
  • Acces la 8 saptamani de educatie on-line in format social-media (grup inchis pe facebook), in care Andy va posta resurse si va da raspunsuri la intrebari pe tema Comunicarii, Influentarii si Convingerii, impreuna cu alti specialisti de top in aceste domenii.
Te asteapta cu drag la acest super-eveniment in care condenseaza doua zile de training in 4 ore de educatie si entertainment !

Inscrie-te aici:

Vino insotit de un prieten si plateste jumatate din pretul unui bilet - detalii AICI.

Campionatul national de Karting Dunlop 2013.

Prezența este obligatorie la prima etapă din Campionatul Național de Karting Dunlop 2013 pentru orice pasionat al sportului cu motor pe patru roți.

Cand?
În perioada 20-21 aprilie 2013.

Unde?
Circuitul AMCKART din Bucureşti
Tunari, Şoseaua de Centură Bucureşti nr. 5A.

Business EDU Networking Morning. 6 aprilie, ora 11, la Reader's Cafe.

Vrei sa urmezi un curs de dezvoltare personala/profesionala dar nu stii pe care sa il alegi?

Simti nevoie de consiliere pentru a putea identifica mai bine nevoile tale in zona de invatare?

Daca raspunsul la macar una dintre intrebarile de mai sus este DA ne face placere sa te invitam la BUSINESS EDU NETWORKING MORNING, pe 6 aprilie la ora 11, la Reader's Cafe.

Intr-o ambianta prietenoasa si relaxata, consultantii de cariera vor raspunde intrebarilor tale si ne vor impartasi experientele lor in alegerea programelor de formare. Vei afla care este oferta BusinessEdu Network de cursuri si traininguri pentru primavara aceasta si te vei intalni cu fost cursanti.

Evenimentul este organizat ca un OPEN CAFE - nu exista costuri de participare fiecare comanda si achita consumatia. Numarul de locuri este totusi limitat. Te invitam sa te inscrii la eveniment pe mail, telefonic sau completand formularul de contact.

Persoana de contact este Cristina Tiganila, cristina.tiganila@businessedu.ro, 0753 777 666.

Detalii si inscriere online:

Sondajul ‚Mituri despre bolile respiratorii’ iti ofera posibilitate de a castiga un premiu in fiecare vineri a lunii aprilie

www.voceapacientului.ro a lansat o noua etapa a campaniei de sondaje „Mituri despre sanatate” in care vor participa toate sondajele completate in perioada 1-29 aprilie.

Vor fi oferite 3 rollere Parker si o rama foto digitala Philips.

In cazul in care completezi mai multe sondaje iti oferi mai multe sanse de castig.

floria.ro

Etichete

(Re)Descoperim RO 5G abonare accesorii accidentare accounting aerobic affairs Afiliat ajutor de bucatar amenda animal anticelulitic antiinflamator antrenor antreprenor anvelope aparat apicol Apple Pay aranjament argan asigurare audiobook auto autodezvoltare automatizare bebe bestseller bijuterii bila bilet bio Bloggeri: Intrebari si Raspunsuri BMW booking brad bratara BT Pay buchete. Craciunite Bucuresti burnout bursa business cadastru cadouri calatorie call calmant camera campanie canapele cancer card carduri carte carte identittate cash cazier judiciar ceai cel mai - cea mai - cei mai - cele mai celulita cilindru de spuma clienti clipuri coach coafura colectie color coltar comunicare concediu concurs contabil contactless coplata coronite Craciun creativ creative credit creier crud culturale cumparaturi curatare curs d'ale gurii dacia de testat diabet dictionar dieta din ciclul "Atzatza spiritele" Din ciclul D'ale vietii dispozitiv diuretic diurna donatie drept. Drogurile drumetie economie electric EMS engleza esarfa esential excavator facebook fara reteta fashion ficat finante Fitbit Pay fizica flexibilitate floral flori foam roller fond formator fotbal fotolii gadget galaxy note Garmin Pay GDPR germana global gps gratuit grup gym hairstylist hemoragii hot news HR Huawei ID IHTIS ilegal Ilfov imagine imbracaminte imobiliare impozit impozite imprumut incaltaminte infoSTB insuficienta cardiaca internship intima inventions n gadgets jobs joc kit la baie laptisor de matca lenjerie Lenovo magazin online management manuka mar marketing masca matase de porumb mecenat medicamente Medicina Pentru Toti mediu menopauza menstruatii miere mobilier mobilitate model momente motion mouse multigroom multimedia music natural nerambursabil neuroplasticitate newsletter ocazie ochi odihna off-road ONG online Orange par parcare Parking pastura pat permis conducere persoana PFA PFI philips piele pietre la rinichi pilates plan de afacere plata platforma pneuri polen popcorn porumb postari postura premii primul privata pro produs program prostata psoriazis radio - TV raliu rapid RCA records redirectionare reducere registrul relaxare reparare restituire resursa retur ride-sharing ridicare rochie rola romania romantice rovinieta rulou S.P.A.M. - Stire Potrivita Actiune Memorabila salariu sales saltele sampon samsung sanatate sarbatori sare scaune scoala scubadiving Seinfeld servicii set slabit smartphone smartwatch SMS Social alert social media sociale software somn spa spatiul privat virtual speciale sponsorizare sponsorizari sport spring SPV start-up nation STB supravietuire tableta talent tapiterii taxa taxe teatru tehnica tensiune terapeut tichete tombola tonic Trafic alert trainer personal trans fat tratament trekking tren tuns ulei umanitar united useful vara vedere veterinar video webinar weekend wella workshop zahar zbor zilier
pictorulfericit.ro